Persbericht

Beste Kasbah-bewoners, op woensdag 23 september hebben leden van het bestuur van de bewonersvereniging samen met leden van de actiegroep Bazaar beter 2.0 een gesprek gehad met een journalist van de Tubantia. Vervolgens heeft deze journalist Welbions benaderd. Dit alles heeft geresulteerd in het volgende artikel.

Een korte reactie vanuit het bestuur.

Welbions impliceert dat het om slechts een idee gaat, dat is vreemd gezien de details in de voorgestelde plannen en de tekeningen.

Het woord ‘groeimodel’ heeft een open eind: alsof er uitbreiding in de nabije toekomst mogelijk is.

Het was verstandig geweest als Welbions in een eerder stadium de bewoners in zou lichten. Zij zeggen niet alleen van de Bewonersvereniging te willen horen, dus het is erg belangrijk dat alle bewoners zich uitspreken over dit plan.

7 oktober a.s. zal Welbions bewoners gaan voorlichten over hun ideeën en wij hopen dan ook dat jullie in grote getalen zullen komen opdagen. Voor alle bewoners die niets voor deze plannen van Welbions voelen en die nog geen handtekening hebben gezet tegen deze plannen bieden de actiegroep de mogelijkheid om aansluitend aan de voorlichting gebruik te maken van onze inloop aan de Bazaar 8 (galerie 'Kunst in de Kasbah'). De actiegroep zal van 15.30 t/m 20.00 aanwezig zijn.

Link naar het artikel van Tubantia.

Hier alvast een pdf bestand naar het artikel van Tubantia en een naar ons persbericht.