Over de Bewonersvereniging

De bewonersvereniging stelt zich ten doel de belangen van de bewoners in ruime zin te behartigen.

Op deze website vindt u binnenkort bijvoorbeeld informatie over de jaarijkse ledenvergadering, over diverse activiteiten die binnen de Kasbah georganiseerd worden en ook de nieuwsbrieven gaan hier gepubliceerd worden. Als er meningsverschillen en/of ernstige conflicten zijn met de Woningbouwvereniging worden deze hier ook geplaatst. Kortom, alles wat te maken heeft met het voor een ieder zo goed en gezellig mogelijk wonen in de Kasbah wordt hier geplaatst.

Binnen de vereniging opereren werkgroepen die actief zijn op uiteenlopend cultureel en maatschappelijk gebied. Zo is deze website een project van een werkgroep.

Heb je behoefte om actief mee te doen met de bewonersvereniging, een werkgroep, een feestcommissie of je hebt een idee voor iets, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..